З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в ліцеї створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
· забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
· створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
· здійснення психолого-педагогічного супроводу;
· створення умов для розвитку – обладнано логопедичний кабінет для проведення корекційно-розвиткових занять;
· налагодження співпраці з батьками.
В ліцеї відкриті класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Учням надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог, практичний психолог та логопед).
Але, на жаль, будівля закладу не забезпечена безперешкодним доступом дітей з інвалідністю до всіх приміщень ліцею, а саме відсутній пандус, не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, відсутні ліфти, підйомники.