В Рогатинському ліцеї імені Братів Рогатинців навчається 548 учнів у 24-х класах, працює 57 вчителів. Згідно із чинним законодавством, у закладі освіти можуть навчатися всі, хто бажає, не залежно від місця проживання.
Формами здобуття освіти в ліцеї є:
денна;
дистанційна;
індивідуальна.
Навчання ведеться державною мовою, крім неї учні також вивчають англійську (1-11 класи), німецьку (8-9 класи) та польську (5-7 класи) мови.
В ліцеї обладнано навчальні класи, кабінети (української мови, іноземної мови, історії, географії, фізики, хімії, біології, математики, захисту України, початкового навчання, два кабінети інформатики), спортивний та актовий зали, бібліотека.
Учні ліцею щороку стають переможцями ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, різноманітних конкурсів.
Кілька років поспіль випускники отримують високі бали у ЗНО та НМТ з української мови та літератури, історії України, математики, географії, хімії та біології. За результатами НМТ-2023 наш ліцей зайняв 81-ше місце серед навчальних закладів області. За результатами ЗНО-2019 з географії наш навчальний заклад здобув 69 місце серед понад 3000 навчальних закладів України. За результатами ЗНО-2020 з хімії - 144 місце. За результатами ЗНО-2021 наш ліцей зайняв 22-ге місце серед навчальних закладів області і 883-тє загалом по Україні. Із 17 випускників закладів загальної середньої освіти Рогатинської МТГ, які отримали 190 та більше балів під час складання ЗНО, семеро - учні нашого ліцею.
За результатами НМТ-2024 випускник Фояк Віталій отримав 200 балів з математики.
Сьогодні в ліцеї працюють 57 вчителів, з них 30 мають вищу кваліфікаційну категорію, директор ліцею - Заслужений працівник освіти України, 3 вчителі - звання "Вчитель-методист", 24 - звання "Старший вчитель".
Головними завданнями діяльності закладу є:
Формувати інтелектуальну спрямованість школярів;
Забезпечити високу якість знань учнів, розвивати їх здібності;
Створити простір для розвитку й саморозвитку особистості школяра з активною життєвою позицією, здатного до проектування свого майбутнього, готового до трудової та громадської діяльності;
Здійснювати формування морально-духовної, життєво компетентної особистості через оптимізацію її діяльності як активного суб'єкта виховного простору;
Активізувати роботу органів учнівського самоврядування через широке залучення ініціативних учнів;
Забезпечити повноцінний естетичний та фізичний розвиток школярів;
Виховати успішну особистість, застосовуючи новітні технології навчання та виховання;
Оптимізувати співпрацю з батьками, громадськістю, органами державної влади.